Pirmadienis, rugpjūčio 20, 2018

Vos pradėjus švisti antradienio rytui, Vytautas išlindęs iš palapinės nusivylusiai prasitaria, kad, deja, nieko nesimato - visur rūkas kaip ir vakare. Šalta. Vos 7°C. Galime...

Šeštadienio vakaras ir mes su dviračiais ant automobilio stogo pakeliui į Vilniaus oro uostą. Lėktuvas kyla 5 val. ryto, tačiau mums iki tol dar reikia paruošti...

Grįždami iš Vilniaus visi vienbalsiai pritarėme, kad po šių dviejų kelionės savaičių atrodo, jog namie nebuvome kokį pusmetį. Po atostogų dažniausiai būna atvirkščiai... Šįkart toks...

Gruzija darosi vis populiaresnė turizmo kryptis, tačiau daugiausiai informacijos galima rasti tik apie sostinę Tbilisį. Kažkiek dar apie Kutaisį, Mestiją, Batumį. O juk ji pagal...

Naujausiame savaitraščio „Šiauliai plius" numeryje: apie galimybes ir raginimą sportuoti mieste gryname ore, apie mūsų jau tradicija tampančias įvairiapuses treniruotes lauke, kurios, be abejo, tęsis...

Jau kelerius metus birželio mėnesį Lietuvoje organizuojamos 12 ir 24 valandų trukmės kalnų dviračių varžybos. Mūsų šalyje jos dar nėra tokios populiarios kaip kaimyninėje Latvijoje ar...
video

Šiandien dalyvavome Justo paramos bėgime Šiauliuose. Kelios renginio akimirkos mūsų video klipe. Bėgimą organizuojanti grupė: spauskite čia... Justo galiūnų klubas: spauskite čia... Delfi straipsnis: spauskite čia...

Mus šnekino savaitraštis "Šiauliai plius": „Labai dažna pradedančiųjų klaida – iš karto šokti ant dviračio ir kuo greičiau minti pedalus, važiuoti kuo ilgesnius atstumus. Taip daryti...

Apie batus, apie aprangą, apie energetinius gėrimus prirašyta labai daug, bet niekur neradau jokio straipsnio apie svarbu bėgimo atributą –  dalyvio numerį... Labai dažnai pastebiu, kad...

Šių metų rugsėjo 20 dieną įvyko 18–asis Tartu kalnų dviračių maratonas. Tai trečias pagal dydį kalnų dviračių maratonas pasaulyje. Tiksliau reikia pasakyti, tai dviejų dienų...