Grįždami iš Vilniaus visi vienbalsiai pritarėme, kad po šių dviejų kelionės savaičių atrodo, jog namie nebuvome kokį pusmetį. Po atostogų dažniausiai būna atvirkščiai... Šįkart toks...

Jau kelerius metus birželio mėnesį Lietuvoje organizuojamos 12 ir 24 valandų trukmės kalnų dviračių varžybos. Mūsų šalyje jos dar nėra tokios populiarios kaip kaimyninėje Latvijoje ar...

Šių metų rugsėjo 20 dieną įvyko 18–asis Tartu kalnų dviračių maratonas. Tai trečias pagal dydį kalnų dviračių maratonas pasaulyje. Tiksliau reikia pasakyti, tai dviejų dienų...

Gruzija darosi vis populiaresnė turizmo kryptis, tačiau daugiausiai informacijos galima rasti tik apie sostinę Tbilisį. Kažkiek dar apie Kutaisį, Mestiją, Batumį. O juk ji pagal...
video

Šiandien dalyvavome Justo paramos bėgime Šiauliuose. Kelios renginio akimirkos mūsų video klipe. Bėgimą organizuojanti grupė: spauskite čia... Justo galiūnų klubas: spauskite čia... Delfi straipsnis: spauskite čia...

Tekstas pagal Vytauto asmeninius užrašus. Nuomonė nebūtinai turi sutapti su skaitytojo ☺ Kelionė planuota vos ne spontaniškai: pagal patogų skrydį bei šalių įvairovę. Tikslas buvo labiau...

Lengviausia ir šilčiausia kelionės dalis baigėsi. Penktadienis - šeštoji diena Gruzijoje. Anksti ryte nedelsdami kylame į kelią. Tikslas - įveikti mažiausiai 115 km iki Senaki...

Tiesiog nebegaliu neparašyti. Šį tylų kreipimąsi į save sukūriau mindamas Šiaulių dviračių takais, arba tais keliais, kuriuos vadina dviračių takais. O pati pirma mintis atėjo...

Naujausiame savaitraščio „Šiauliai plius" numeryje: apie galimybes ir raginimą sportuoti mieste gryname ore, apie mūsų jau tradicija tampančias įvairiapuses treniruotes lauke, kurios, be abejo, tęsis...

Vos pradėjus švisti antradienio rytui, Vytautas išlindęs iš palapinės nusivylusiai prasitaria, kad, deja, nieko nesimato - visur rūkas kaip ir vakare. Šalta. Vos 7°C. Galime...