Pradėjus sportuoti, prasideda ir atradimų metas. Palaipsniui naujai atrandama mityba, pradedi susipažinti su maisto produktais, atkreipi dėmesį ką, kaip ir kada valgai, pagauni mitybos ritmą ir norėdamas rezultato savaime jo laikaisi.

Vyras + maisto gamyba – daugeliui nesuderinami, gal net nesuvokiami dalykai. “Nemokėjimas” gaminti yra iš tingėjimo, o gal labiau nenoras ir nusistatymas, kad tai moterų užsiėmimas, kad tai nuobodus, sudėtingas, kruopštus ir daug laiko užimantis procesas. Bet kokiu atveju, nemoku = nenoriu. Nenorėjau ir aš.

Maisto ruošimas garinėje orkaitėje – vienas naujausių atradimų. Tai labai paprasta, greita, sveika ir skanu! Pagyrų apie garines orkaites, buvau girdėjęs prieš keletą metų, buvau ragavęs jose ruoštą maistą, o dabar ir pats pabandžiau gaminti.

Produktai: perkame geriausiai iš vakaro arba turime atsargų namuose:

  • žuvies file (šviežia arba šaldyta) arba vištiena,
  • daržovės (komplektuojame savo nuožiūra arba ką turime): morkos, bulvės, brokoliai, žiediniai kopūstai (kalafiorai), briuselio kopūstai; kitas rasite ir paeksperimentuosite vėliau.

Nemarinuoju, prieskonių nenaudoju. Tam, kad vėliau būtų galima tinkamai parinkti prieskonius, pirma reikia pajusti, koks yra natūralus maisto skonis. Iš kitos pusės – kuo maistas neskanesnis, tuo mažiau jo suvalgysi 😉 Nors garuose gaminamas gaunasi stebėtinai skanus, pabandykite.

Paruošimas: 5~10 minutėms įjungiame orkaitę, tegu įkaista. Visus produktus gerai nuplauname, supjaustome kaip patinka, sudedame ant specialios dviejų sluoksnių skardinės bliekos (viršutinė su skylutėmis, į apatinę papildomai įpilame vandens).

Gamyba garuose
Žuvies file su kalafiorais ir briuselio kopūstais paruošti gaminimui garuose. Dar norėjosi brokolių, bet nebuvo pirkti parduotuvėje.

Gaminimas: ~30 minučių eksperimentuodami pasirenkame automatinę programą (paprastai renkuosi 2 arba 3):

  • gaminimas garuose 100%,
  • kepimas 50% / garai 50%,
  • kepimas 75 % / garai 25 %.

Viskas. Kitais kartais paįvairinimui garuose galima kepti vien tik žuvį ar mėsą, o papildomai pasipjaustyti salotų ar išsivirti garnyrą (lęšiai, avinžirniai, grikiai, ryžiai, makaronai ir pan.).

Daugiau apie kepimą garuose: Youtube nuoroda čia.

Tekstas skirtas pradedantiems judėti, sportuoti, kurie taip pat nori keisti ir mitybos įpročius. Nedideli atradimai, kuriais dalinuosi dabar ir ateityje, tikiuosi padės bandyti, eksperimentuoti, įkvėps naujiems pokyčiams ir galimybėms.

1 komentaras

KOMENTUOTI