Dauguma po dienos darbų nebeturi laiko (o gal ir noro) kelionei į sporto klubą ir atgal. Tokiu atveju puikus sprendimas – trumpa, nesunki, tačiau efektyvi treniruotė namie, o dar geriau nuosavame kieme. Toks sportas nuims įtampą, pakels nuotaiką ir garantuos geresnį miegą.

Inventorius nereikalingas. Dėl patogumo galima sportuoti ant kilimo arba spec. kilimėlio. Viskas, ko reikia – tai Jūsų svoris.

Apšilimas nebūtinas, nes pirmieji pratimai parinkti lengvesni, nuosekliai pereinant prie sunkesnių.

Programa tinka visiems, ypač pradedantiesiems, norintiems sustiprinti raumenis bei pagerinti bendrą fizinę būklę, taip pat ir norintiems atsikratyti riebalų.

Pratimai daromi iš eilės vienas po kito be poilsio. Po pilnos serijos – minutės pertrauka, jei reikia. Įveikti bent 6 tokias serijas.

Pritūpimų technikaAtliekant pratimus, būtina išlaikyti tiesią nugarą, įtempti presą ir „užrakinti“ liemenį, kad krūvis nepersiduotų stuburui. Jei atlikimo kokybė suprastėja, reikia sustoti ir šiek tiek pailsėti.

Pritūpimus
geriausia atlikti atsistojus prieš sieną apie 5-10 cm nuo jos. Ji neleis keliams linkti į priekį ir pratimo technika bus taisyklinga.

Pakartojimų skaičius gali pasirodyti mažas, tačiau šitos treniruotės esmė – kuo mažiau ilsėtis tarp pratimų ir padaryti visas serijas vienodai sparčiu tempu. Pagal individualius poreikius kai kuriuos pratimus galima pasunkinti (pvz., atsispaudimus daryti užkėlus kojas ant lovos).

Daugiau treniruočių galite rasti skiltyje Treniruočių planai. O jei reikalinga individuali pagalba, susisiekite.

 Pratimas 
5xAtsilenkimai.
Jei reikia, kojas galima kur nors užkišti
atsilenkimai
5x+5xĮtūpstai atgal.
Nugara vertikali, vienoje linijoje su šlaunimi. Priekinės kojos kelio kampas įtūpus - status
itupstai atgal
5xAtsispaudimai.
Gali būti ant kelių. Kūnas tiesus, stuburas nesulinkęs
atsispaudimai
5xKojų kėlimas gulint.
Stebėkite, kad nugara būtų prispausta prie grindų
koju kelimas
5xPritūpimai
pritupimai

 

DALINTIS
Taisyklingo judėjimo, sporto, treniruočių bei mitybos vadovas, apimantis ištvermės ir jėgos disciplinas. Pradedančiam. Sportuojančiam. Kiekvienam.

NĖRA KOMENTARŲ

KOMENTUOTI