Dar kartą sveiki visi,

Artėjantis ligų sezonas net ir sveikus žmones priverčia pagalvoti, kaip stiprinti sveikatą. Jau seniai nevartoju jokių vaistų, tikrai nepamenu, kada paskutinį kartą sirgau peršalimo ligomis. Tvirtai tikiu, kad tik mityba, grūdinimasis ir judėjimas padeda man jaustis energingai ir būti sveikai. Labai norėčiau pasidalinti savo patirtimi ir padėti kitiems…

Grūdinimasis – geriausia prevencija

Grūdinimasis – viena efektyviausių priemonių, padedančių išvengti ligų. Paprasčiausias įprotis nusiprausus duše apsipilti ne šiltesniu nei 10 laipsnių vandeniu mūsų atsparumą ligoms užtikrina dvylikai valandų.
Atlikus šią procedūrą, kūno temperatūra staiga šokteli iki 40 laipsnių, tokiu būdu sunaikinami virusai. Norint įgyti imunitetą, ši procedūra rekomenduojama ryte ir vakare prieš miegą.

Praktiniai patarimai – ką rekomenduoja japonai

Gerkite vandenį ir išliksite sveiki ir aktyvūs.
Negerkite kavos daugiau nei 1 kartą per dieną.
Negalima valgyti po 17:00.
Minimaliai valgyti riebaus maisto.
Gerti daug vandens ryte ir mažiau vakare..
Geriausias laikas miegoti – 22:00-06:00.

SVEIKATOS SULTYS:
Morka + imbieras + obuolys = palaiko ir valo jūsų imuninę sistemą.
Obuolys + agurkas + salierai = sumažina cholesterolio kiekį kraujyje, mažina virškinimo sutrikimus ir galvos skausmus.
Pomidoras + morka + obuolys = gerina odos tonusą ir šalina bloga burnos kvapą.
Ananasas + obuolys + arbūzas = išvalo papildomai druską, maitina šlapimo pūslę ir inkstus.
Kriaušė + bananas = reguliuoja cukraus kiekį kraujyje.
Bananas + ananasas + pienas = (vitaminingas su maistinėmis medžiagomis), apsaugo nuo vidurių užkietėjimo.

GERTI VANDENĮ NEVALGIUS.

Ir tikrai negaliu nepakalbėti apie maistą

Šį kart apie pusryčius. Valgyti juos ar ne? Tikrai reikia pripažinti, kas ignoruojame juos dėl to, kad pramiegame, nespėjame, tenkinamės puodeliu kavos, o grįžę po darbų prisikertame iki soties, negalvodami nei ką, nei su kuo valgome. Pusryčių ignoravimas – viena iš besaikio užkandžiavimo priežasčių.

Naudingiausios avižos – tai dieviška. Vartokite, valgykite į sveikatą:

AVIŽINIŲ DRIBSNIŲ KOKTEILIS:
šaukštas avižinių dribsnių, truputį vandens, bananas, keli mėtų lapeliai. Suplakti plakikliu, avižinius dribsnius galima sumalti.

VARŠKĖS SUFLĖ:
varškę sumaišyti su tryniu, cukrumi ir maltomis sėlenomis. Baltymus išplakti iki standžių putų. Viską sumaišyti, supilti į formeles ir kepti apie pusvalandį.

KOŠĖ SU OBUOLIAIS:
užplikyti dribsnius, įdėti smulkintų obuolių, medaus ir cinamono.

DALINTIS

NĖRA KOMENTARŲ

KOMENTUOTI